MATTIE
Jeg har malet kontinuerligt siden 2009, men min kreative rejse begyndte længe før. I flere år arbejdede jeg som freelance tegner for både virksomheder og private – i Danmark såvel som i udlandet.
Et syv ugers ophold i 1999 i den indiske mester Osho’s ashram i Poona blev et afgørende vendepunkt i mit liv. Her blev jeg for alvor opmærksom på den kreative kilde i mig – en inspiration, som stadig er fundamentet for det, jeg skaber i dag. Det kan du læse meget mere om i min bog klik hér
Jeg har lært at male og tegne, ved at praktisere det: learning by doing, og på den måde er jeg både eleven og læreren, og mit udtryk er mit eget.
Min dybeste funktion er ikke at skabe kunst. Det er at bygge bro mellem:
"Gennem skønhed åbenbares kærligheden, og gennem kærligheden husker sjælen sine vinger."